Velkommen til julefest!
Der vil være æbleskiver og fri leg i svømmehallen, og måske kommer julemanden forbi med godteposer!
Svømmere der er tilmeldt søndagshold kommer gratis med, da festen erstatter en af deres træninger i sæsonen.
Pris for øvrige deltagere er 40kr pr person og man må gerne invitere mor, far, bedsteforældre og søskende med
Vær opmærksom på i hvilket navn, I tilmelder jer, så I kan sige det i indgangen, når I kommer og hold tungen lige i munden, når I tilmelder jer herunder, da det er afgørende for bl.a. julemandens optælling af slikposer, hvor mange børn og voksne, der kommer
Vi skal se en masse god svømning, finde klubmestre i de forskellige årgangsgrupper (se regler og løbsprogram nedenfor), og ikke mindst kåre de nye klubmestre, samt ønske hinanden glædelig jul til gløgg, saft og æbleskiver efter stævnet.
Dagens program
12:00 – Opsætning af stævne. Meld dig som hjælper under "Giv en hånd": www.hils.dk/frivillighed
13:45 – Adgang til hal for svømmere
14:00 – Indsvømning
14:00 – Officialmøde i klubhuset
15:00 – Stævnestart. Umiddelbart efter stævnet serveres gløgg, saft og æbleskiver i svømmehallen, mens vi kårer klubmestrene
18:00 – Oprydning og afslutning
Regler og årgangsgrupper for alle hold
Til stævnet svømmes i disse årgangsgrupper:
Gruppe 1: 2009 og ældre (senior- og juniorsvømmere)
Gruppe 2: 2010 – 2011 (årgangssvømmere)
Gruppe 3: 2012 – 2013 (ældste børnesvømmere)
Gruppe 4: 2014 – 2015 (mellemste børnesvømmere)
Gruppe 5: 2016 og yngre (yngste børnesvømmere)
Alle svømmere i Gruppe 1, 2, 3 og 4 skal svømme 3 løb i 3 forskellige stilarter. Disse løb fordeles på 2 x 50 m og 1 x 100 m.
Svømmerne i Gruppe 5 skal svømme 2 løb, hvert af dem på 50 m.
For hver årgangsgruppe, kåres der en klubmester hos hhv. pigerne og drengene. Klubmesteren modtager en pokal, og man bliver klubmester, hvis man er den svømmer, der samlet over sine løb opnår flest AQUA-point. For grupperne 1, 2, 3 og 4 uddeles der desuden medaljer til 2.- og 3.-pladserne, mens alle svømmere i gruppe 5, kan gå fra dagen med en lille erkendtlighed som minde.
Løbsprogram (Damer ulige, Herrer lige)
Løb 1+2: 100 m Bryst
Løb 3+4: 50 m Ryg
Løb 5+6: 100 m Fly
Løb 7+8: 50 m Fri
Løb 9+10: 100 m Medley
Løb 11+12: 50 m Bryst
Løb 13+14: 100 m Ryg
Løb 15+16: 50 m Fly
Løb 17+18: 100 m Fri
Her kan I tilmelde gæster til klubmesterskabet. Der vil være æbleskiver og saft/gløgg efter selve stævnet, hvor der vil være deltagerbetaling og tilmelding via dette event
Deltagende officials tilmeldes via vagtplanen og skal IKKE betale for at deltage i hyggen efterfølgende
Undervejs i stævnet vil der være indlagt lidt spas i form af bl.a. træner- og forældre-challenges, så sørg for at medbringe svømmetøj og håndklæde – både til deltagende forældre og søskende 😊
Dagens program
12:00 – Opsætning af stævne. Meld dig som hjælper under "Giv en hånd": www.hils.dk/frivillighed
13:45 – Adgang til hal for svømmere
14:00 – Indsvømning
14:00 – Officialmøde i klubhuset
15:00 – Stævnestart. Umiddelbart efter stævnet serveres gløgg, saft og æbleskiver i svømmehallen, mens vi kårer klubmestrene
18:00 – Oprydning og afslutning
Deltagere skal være født i 2005 eller 2006
Du kan se invitationen her
Forældre: Husk at hvis dit barn svømmer er der sandsynligvis brug for din hjælp som official. Se ledige officialsvagter i vagtplanen
Find inviationen her
Find inviationen her
Find inviationen her
Se invitationen her
Se invitation her
Se invitationen her
Se invitationen her
Sidste gang, vi afholdt sponsorstævne, blev der svømmet mere end 130.000 kr. ind til både svømmere og klubben.
Sponsorstævnet er din mulighed for at hjælpe klubben, plus du tjener penge til din egen svømmekonto.
Pengene på din svømmekonto kan bruges til at betale starter ved stævner eller måske til din næste svømmelejr. Pengene, som du tjener til klubben, kan vi bruge til eksempelvis sociale arrangementer eller nyt træningsudstyr.
Inden sponsorstævnet skal du finde din(e) sponsor(er). Det kan enten være en virksomhed eller en person, du kender privat. Der er ingen grænser for hvor mange sponsorer du kan have.
Den enkelte sponsor kan vælge at sponsorere et fast beløb eller et beløb pr. meter, du svømmer. Hvis du kan svømme vildt langt, er det også muligt at sætte et maxbeløb på kontrakten 😊.
Når du har fundet din sponsor, skal du udfylde sponsorkontrakten og sende den i en mail til hils@hils.dk
Derefter er det vigtigt at du tilmelder dig dette event, og skriver dit navn på, så vi ved at du har fundet en sponsor og at du deltager i stævnet.
Vi skal have kontrakterne senest d. 5. februar, så vi kan nå at gøre alt klar til stævnet.
Hvis du har spørgsmål, er du altid meget velkommen til at skrive en mail til anders@hils.dk
Mere information kommer snart